tisdag 24 maj 2011

I- Holaaa! =)

Jag har ju Daim några dagar denna vecka, kommer att skriva om varje dag på söndag eller möjligtvis måndag.

Idag har jag tränat Bus, gick helt okej, hade honom på de tredelade igen för att han fick skav av det raka :/ Det är ej fasta ringar på det så det tjuv-nyper honom i munnen... Ska fixa ett rakt gummi bett med fasta ringar, eller ett 3-delat applemouth med fasta ringar på...

Ja i morgon så ska jag upp senast klockan sex på morgonen då jag ska till Tierp på någon skol- cup i friidrott. Ska springa 100 & 200.. Skulle ha sprungit 2.5 och hoppat höjd också men känner att det är bättre att göra det jag är bäst på så bra som jag bara kan och sedan ta in backup till det jag är lite sämre på så att vi kan få så bra resultat som möjligt.. Hade inte mina knän vart som dem är så hade jag kunnat gjort allt.. Jag kan ju, men det är kanske inte så bra att springa och ha ont i onödan? ;)

Ja, ny header är på g, och jag vet inte riktigt hur bloggens framtid ser ut.. Vad tycker ni?
  • Ska jag stänga ner?
  • Ska jag blogga själv?
  • Ska jag fortsätta att blogga med Hannah? 
  • Ska vi ta in flera bloggare? 

Hjälp oss! Det är för er som bloggen går så snälla hjälp oss göra ett bra val! :)

//Ina

1 kommentar:

  1. Tycker du inte ska ta in en till blir knäppt att lära "känna" en till.. Jag tycker du ska ha en men HAnnah men ni får mer läsare och sånt om ni kanske gör frågestund eller nåt sånt en gång i veckan liksom.. :D
    PUSS

    SvaraRadera

Komentera här