söndag 22 maj 2011

I- I is al about the feeling..

Gårdagens rundor nu då!
80 cm
Kände redan på framhoppningen att vi kom rätt nära hela tiden, det är mitt fel helt klart. Jag ansträngde mig lite extra för att komma bra, men vi kom aldrig perfekt. Sen skulle jag skritta lite för att vila lite. Så kom vi in på banan, herre gud! Han är så himla bra nu! Han reagerade inte på olika hinder som han alltid brukar göra. Ingenting förutom att reagera på en bom som låg nere i "diket" Vi kom runt och nollade.

90cm
Vi kom mycket bättre och rundare förutom på första då vi kom lite nära och fick ett ner, men jag är såå himla lycklig, vi kom runt en "L:B" bana! Han hoppar nästan L:A min sexåriga älskade ponny. Fick höra att han hoppar jättefint och då blir man så glad.. Älskade älskade ponny<3

Vi var cowboysar jag och Busen..


- - - - - - - -
Helgen har jag tillbringat med mina Finells & Keaver<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här