lördag 21 maj 2011

H- Tävlingen !

den var super duper rolig!  :) 
och så nu vill ni förstås höra hur det gick.
Jag Julia Emma och mamma började fixa mig och hästen för det var maskerad hoppning vi skulle vara indianer. Noah ska var Indian häst och jag skulle föreställa Pocahontas och vi var dö snygga ( hmm var det verkligen så?)
Men började rida fram då var han seg som en snigel men sen så  när jag kom in på banan så vart det riktigt fart på han! Han var sjukt pigg var nästan svårt att hålla in honom för han kan ju inte bara rusa han lär ju ha kontroll men han hoppa alla hinder super bra vi vart felfria och fick rosett vid utgången och sen så travade jag av honom och Julia fick skritta av honom runt hagarna. Så det var en toppen runda nästa gång ska jag hoppa 70cm för jag hoppade bara 60cm nu eftersom att jag vill ta det lite lugnt. Men vart jätte nöjd över min prins och han fick gå in och fick en massa hö! MUMS.


Kommer bilder ikväll.


/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här