torsdag 19 maj 2011

H- Fyfasen för mig!

Asså nu har det inte vart något bra bloggande från min sida men det är något fel på mig vet inte varför jag inte suttit vid datan på ett tag.. Men här kommer veckan för mig ;)

Måndag: Då var jag tvungen att trava runt hagarna i 30min ungefär för banorna var kassa och inne hade dom lektioner.. Men sen skrittande jag ut i 10min så ett litet pass vart det iallafall :)

Tisdag: Julia skulle ta ut han på en promenad som inte vart helt som planerna. Hon gick ut med honom hon kom en liten bit sen stannade han och julia försökte göra så han gick fram men det ville han inte så han försökte bita henne i handen menads hon höll i honom i grimm skaftet men sen så när hon skrek åt han att han skulle gå fram så sparkade han henne på knät som antagligen gjorde grymt ont så hon tappade balansen och då så sparkade han igen på armen och då slet han sig och då hämtade dom hjälp för när hon skulle ta honom så sparkade han och högg efter henne så då kom Ina, Jossan och Felicia och några till men han bet Felicia i armen och sprang på Jossan och sen vet jag inge mera ! Så det vart också en "vila" dag..


Onsdag: Jag och Julia red ett pass på 1 timme och han vart grymt trött!!

Torsdag: (dagens pass) - jag skulle hoppa lite smått idag endast sockerbitar eftersom han ska tävla på Lördag så han fick ta det lite lugnt men passet var hyfsat bra men han har svårt att hoppa sockerbits hinder vet inte varför han vill oftast inte lyfta på hovarna.. Men sen gjorde jag skänkel vikningar på sidan och så tränade vi lite kontroll, Efteråt så tog jag in honom och sen fick han käka lite mat :D

Fredag: Antar att Julia rider honom.

Lördag: TÄVLING!! så taggad..

Söndag: Enkel dressyr!

Måndag: han får stå då.

Tisdag: Sussie träning för Julia!

Onsdag: vet jag inte alls eftersom att Lovisa ska ha honom för vi ska utomlands i en vecka!


SKÖNT MED LITE STALL LEDIGT!

det är väl hur veckan kommer se ut för mig och en bit av nästa vecka..

Puss och hejdå !

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här