lördag 1 september 2012

Vad vore livet utan motgångar?

Jag har tänkt jättemycket på detta, vad vore livet utan motgångar?

Skulle vi då uppskatta alla små saker som händer i våran vardag?
Skulle vi då vara lika stolta över oss själva när vi stiger över allas förväntningar? Inte minst våra egna.

Vi måste alla lära oss att vara tacksamma så länge vi är friska, är glada, mår bra och har vänner och familj som bryr sig. Ingenting är viktigare, kändisskap och pengar är inte värt ett enda dugg jämfört med det jag skrev innan, INTE ETT DUGG.
Har man en endaste vän, som helhjärtat går in och stöttar dig, skrattar med dig och bara är där så är det i slutändan mer värt än alla pengar och kändisskap i hela världen.

I slutändan ser man igenom alla skal som någon klär på sig. 




Två bilder på mig och två vänner för typ fyra år sedan. Hahahaha hitta dessa bilder på Bilddagboken.

Jag skulle vilja att ni kommenterade någonting här nedanför. Så ska jag sätta mina egna ord och tankar på det. Det kan vara en mening, ett ord eller ett påstående, ett samtalsämne eller vad som helst. (Kan vara bra om jag förstår vad det handlar om dock. Haha)

Varje kommentar kommer få ett eget inlägg där jag tar upp det ni skrivit.
Sky is the limit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här