lördag 8 september 2012

Gästbloggning!

Hej alla Inas bloggläsare, Ina är i duschen så jag tänkte gästblogga lite på hennes blogg eftersom hon inte bloggat på hela dan.
Jag heter varje fall Josefine och gillar också hästar, jag tränar och tävlar i hoppning med en c-ponny som heter Spirit som är lektionshäst på Ärk.

Spirit är väldigt otrygg i sig själv i hoppningen och gillar absolut inte att riva då stannar han hellre. Sista träningen förra terminen så ramlade jag av Spirit i en oxer och bröt armen, efter de kände jag mig lite obekväm på Spirit och vi kändes inte riktigt som ett igen liksom. Nu håller vi på och jobbar på både mitt och hans självförtroende och försöker börja om lite på nytt!

Jag hade förut en b-ponny som heter Thriller men han är såld för jag vart för lång. Och de är så stor skillnad att ha ridit Thriller och nu rider Spirit. För Thriller gjorde allt man bad om och mätte in själv på hinder i hoppningen och allt men sån är inte riktigt Spirit.
Och Thriller är 22år och Spirit 8år :)

Det var lite om mig, men vill ni veta mer om mig så får ni jättegärna gå in på min blogg som ni kommer till om ni klickar HÄR!

Imorgon följer jag också med Ina på tävlingen och filmar henne och Busen och hjälper till lite.

Bara så ni vet är Ina är den bästa vännen man kan ha, hon är rolig, snäll och finns alltid där för en hon lyssnar alltid om man behöver prata med henne och så. Alla borde ha en vän som Ina, Loveu! 

Hare bra nu och fortsätt läs Inas blogg!

Det här är jag

Och det här är spirit! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här