lördag 8 september 2012

Gulle

Hej, 
gullJossan, älskade lilla vännen! <3 i="i" nbsp="nbsp">

Idag har jag och Bus varit i skogen med Myggan och Dimus, han fick en dusch och jag har smörjt utrustningen och fixat i ordning transporten. Åkte till Lämpis och red Carmen, som vanligt väldigt härlig att rida förrutom att min rygg börjar gå i gamla vanor och göra så frukansvärt ont när jag sätter mig ner, när jag rider lätt, inte minst i galoppen.. Men men, ska få ordning på den under denna månad har jag tänkt.. 

Imorgon far vi mot Jäderfors och tävlar och har så sjukt roligt.. Det är mitt viktigaste mål för detta med tävling. Filmer och bilder kommer, haha jag ska lämna min kamera i mammas händer i morgon, hon ska få ha stativet för hon kommer nog som vanligt att vara nervös så hon skakar och så. Haha Förvänta er ingen superkvalité ;))

Pussar på er alla. Vi höres av imorgon! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här