tisdag 4 september 2012

Idag har jag haft fullt upp hela dagen!! 

Direkt efter skolan så tog jag en springtur med Pajsan, pluggade en halvtimme innan jag for iväg mot klubben. Mockade åt och red Brorsan, tränade Bus vilket gick hur bra som helst, bästa ponnyn i hela vida världen! Sedan vidare mot Lämpersbo där friesern Wijsheer väntade på lite motion. Han har utvecklats så himla mycket från gång till gång mellan de få gångerna jag ridit honom nu senaste tiden. Nina är så himla duktig! 

Träningen idag gick som sagt jättebra, bästa träningen på länge. Han är så himla anpassningsbar nu så det är helt otroligt! Torsdag, som sagt träning i Lämpersbo, sedan lördag skogen med Myggan och Dimus, sen så är det tävlingsdags för oss igen!
Mycket hoppning denna vecka för guldklimpen men nästa vecka blir lugn på den fronten. 

Snart är tävlings säsongen slut för detta år men då har vi några månader för träning och så..
Ska njuta av varje sekund jag och Bus har tillsammans.. Har lite panik för framtiden faktiskt. Men men, det visar sig och jag hoppas att allt löser sig och blir till någonting positivt. 




Foto Josefine Löfgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här