söndag 9 september 2012

Tävlingsresultat

Idag var Busen väldigt fin som vanligt. Jag känner att jag inte kommer ner i sadeln ordentligt då det som hugger tag, men jag gör mitt bästa! :)

I LC hade vi ett ner, kom liite nära och han slarvade faktiskt lite men det gör ingenting. Han var fin och lyssnade så bra endå!
I LB hade vi också ett ner, fick honom inte helt rakt så hoppade "i sladd" men det var mitt fel också. Han vart galet stark i den klassen då jag inte hade någon snokrem på tränset då den hängde kvar i stallet (lånade Myggans första klassen, men hon behövde den själv o LB) Men vi hade roligt. Det är det enda som spelar någon roll. Mer nu än någonsin, jag bryr mig inte så mycket om någonting annat just nu, han är min #1 i livet. Min lilla prins. <3 nbsp="nbsp" p="p">
LC
LB


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här