lördag 1 september 2012

Jag böjade min morgon med att vakna en timme innan larm (6 på morgonen!) Somnade om och  vaknade till larm. Tog en proteindrink och tog mig en frisk powerwalk med Pajero som verkligen haatar regn så man får släpa honom hela vägen runt. Tog väl några kilometer, 40 min var jag ute innan jag kände att Pajsan inte ville vara med längre.. haha, då kapade vi vägen hemåt.

Vidare till ÄRK där två ponnysar väntade och bästa Hannah hade schamponerat Silver till ursprungsfärgen men han hade tyvärr en kissfläck på ena sidan av huvudet.. Men vad gör det, regnet öste ner hela dagen.. Sedan hoppade vi lite, och av tre rundor hade vi ett ner, Silver tror jag det var (??) Men iallafall.. Var glad, det var roligt, förutom att jag kände att jag inte var toppform.. Men tre dagars sjuk, varav två feberdagar kan man kanske inte begära allt man har utav sig själv heller. :)

Vidare mot Julia och Fly, hon har blivit mycket lugnare men skulle gärna vilja jobba mer tillsammans med dem, och lite sådär.
Avslutade dagens hästerier i Lämpersbo där mockning och intag av hästarna återstod.


Imorgon ska jag, Myggan, Bus och Daim ut i skogen en sväng.. :)

Jag och Billy 15 Augusti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här