lördag 1 september 2012

Inte riktigt hundra..

Bus och Silver kunde jag inte ha begärt något mer utav idag.. De var superduktiga båda två och gjorde det jag bad dem om. Jag kände att jag på Silver speciellt inte satt ordentligt på honom och sådär. Men men, nya tag till nästa helg! :)

Bus hoppade jag ner en klass med, hoppade bara en 80, han går som en klocka! Han har inte skor så kan inte brodda honom, kändes inte som att jag ville riskera en sträckning, och speciellt inte på en P&J! Inte värt någonstans, men han kändes fiin och Silver också..

Har lite svårt att hitta en bra växel på Silver, rider jag på vanligt blir det undertempo och han hoppar några decimeter från alla hinder, och rider jag upp honom blir det för mycket så att han blir som en ångvält och så gasar han plattan i mattan så att säga.. Haha... Men men, det kommer väl med tiden..


I övrigt så hade jag roligt och tror ponnysarna inte protesterade ;) Haha gullhjärtan! <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här