söndag 27 mars 2011

Svar på frågestunden!

Jasmine Ekeryd sa...
          hur länge har du ridit?          
          hur många gånger i veckan rider du? 
          vad är det högsta du hoppat med bus?
          hur gammal är keaver och bus?
          Svar: Jag har ridit sen 2008 någon gång om jag inte minns helt fel :) 
                    
                   Jag rider ca 5-7 gånger i veckan, det beror på :) 
            
                   Med Bus har jag hoppat 1m :) 
  
                   Keaver är 11år och Bus är 6år. :)
        

Elin sa...
Hur la du till etiketerna på bloggen?? =) 
 Svar: Du går in på "design" och så lägger du till ny "gadget" och där finns dem! :) 
Anonym sa...
brukar du rida på onsdaga kl 18:00 ?
Hannah Samuelsson :) sa...
Grym blogg.
Här är frågorna:

1. Vad tycker du är så speciellt med bus & den andra du rider?
2. Hur ofta är du på ÄRK? :)
3. Vad gör du där ifall du inte rider?
4. Vart bor du?! :) <3
5. Vilka är dina BÄSTAVÄNNER?


Svar: Vill börja med att tacka så mycket :)
1.Bus är som min andra halva. Han är så underbar för att vi nu känner varandra såå bra och att man känner hur han bara utveckas nästan hela tiden.
Keaver är så himla mysig! Han är jättepigg och frammåt, vi känner varandra inte såå himla bra än men jag hoppas på att vi får vara tillsammans länge! :)

2. Oj, Allt från 3 dagar till 6-7 dagar i veckan :)

3. Kompisar eller chillar. :)

4. Karlholm. :)

5. Martina, Asta och Carro tror jag! :)





Har du någon fråga? Du kan antingen komentera någonstans, eller om du har en personlig fråga så kan du maila till kabayo@live.se  :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här