onsdag 9 mars 2011

I morgon..

Ska jag till Keaver. Får se om jag åker till Bus...
 Rider antagligen ut med Asta, mys!

Kollat på väderprognos och det står att det ska komma snöblandat regn i morgon och vara uppehåll till och från tills på fredag då solen ska komma fram. Plusgrader mestadels iallafall... Men vi håller tummarna på att väder grabbarna har helt åt helsike fel! För nu vill vi allihopa ha sommar, rätta mig om jag har fel! :P(1.6+ nu iaf)

Och som jag nämt förr. NEJ jag sätter inte Bus åt sidan, jag är hos honom minst tre ggr i veckan vilket jag alltid vart. Bara att jag rider Keaver som jag inte gör med Bus om jag inte tränar eller hyr honom eller om någon frågar...

Härlig underbar sommarbild på finaste vännen som ska med mig till skolan och hjälpa mig få godkänd i Svenska! ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här