onsdag 23 mars 2011

Red Keaver idag. Såå underbart nu när isen (där den är kvar) är mjuk, och att det mestadels är sand/grus! Hur underbart är det inte med vår! Gjorde massor av tempoväxlingar, intervaller och växlade mycket gångarter. Lite styrkande pass med lite vila, nu ska vi komma igång på riktigt. Sen i sommar ska jag tillbringa massor massor av tid med mina älskade guldfuxar! Snart är Banorna framme så man kan rida "seriöst" ute.


På lördag ska jag ev rida Bus. Blir nog en liten tur på lill-Majan iallafall, stallrally då ju, så jag har frågat min älskade vän Carro om hon vill med och fota och det kanske hon gör också.

Ni får ha det såå bra. Jag har inte så mycket tid att blogga just nu, men försöker blogga så fort jag kan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här