onsdag 30 mars 2011

Gårdagens träning.

Bus kändes otroligt mäktigt bra! Han var underbar, han laddade på hinder som låg på 40cm. Vi hoppade en övning som ar superbra för både mig och Bus, men mest honom.

Först var det en tre studs>  två galopp språng>räcke.

Studs är superbra för honom då han gärna lägger sig över hindren och hoppar med benen på varsin sida. Men han börjar bli super fin!
Sen hoppade vi på andra sidan räcke> tre språng > räcke. Gick jätte bra.
Låg som högst på 90-100cm. Att min lilla Bus på 6 vårar kommer över det. ~HjärtBensin~
 Bästa  träningen på länge! 

Jag red även Maja som skötte sig jättebra! Inte en enda dumhet! :) 




På torsdag kommer veterinären och kollar på Keaver hjärtat. 
Jag klarar mig inte utan mina ädla guldfuxar!   
Det är de som ger mig all den kraft jag har, utan dem hade det inte gått ihop för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här