onsdag 2 mars 2011

SPT

- AnnaSofieKarlsson sa...
Skulle du kuna göra min blogg bild senast i helgen =)?

SVAR: Hej Anna! Jag ska försöka så gott jag kan och eventuellt göra det idag då jag tror det är den enda lediga dag jag har denna vecka, så jag ska umgås med Martina idag, men jag ska försöka hinna innan :)


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Veckoplanering, mest till mig själv men som jag kan dela med mig av ;) 


Onsdag: Martina
Torsdag: Keaver
Fredag: Daim, Bus och ev Keaver
Lördag: Daim, Bus och Keaver och vara med Asta. 
Söndag: Asta, Keaver, US  möte och ev följa med när Asta och dom när Alva ska tävla Manja på GRS.

Nån dag skulle jag ev ha lektion för Jossan också.

Som ni ser så har jag FULLT UPP! :) Och de lediga dagarna försöker jag vara med vännerna då jag inte har så mycket tid förrutom helger :)


1 kommentar:

  1. lägger du ut bilden på bloggen när den är klar elle? =)

    SvaraRadera

Komentera här