lördag 12 mars 2011

Åh. Ponnyblä!!

Började 8 imorse. Mockade, fodrade och red först Maja.  Hon var piggelin! Studsade ett par gånger och avslutade med att hoppa av och springa bredvid och hoppa ett 10cm hinder, men lika glad för det var hon! ;) Efter det hade jag som typ träning för Jossan och Thriller & Jacqueline och Daim. Gjorde en övning som jag laddat upp förr "u; et" Provade även Thrulls. Sen red jag Bus, känner att jag aldrig skulle satt mig upp på ponnyskrutt idag. Uuuschh! Hemskt! Han stod mer på bakbenen, bockade från väggjäveln. Gud gråtfärdig Ina och en svettig ponny blir räddade av Sveriges underbaraste Asta! Sen vid 3 hade vi AG möte (Arbetsgruppen i US) och planerade lite. Sen åkte vi till Bäcken och red Keaver och Manjis. Skrittade typ och travade lite i vägkanten där gruset/jorden smällt fram.. UNDERBART!

Bli stolta folket, nya fräscha bilder! :D 

Ponnyn som gjorde slutet på dagen mycket lättare, de behövde nog K höra någon gång i sitt liv också :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här