fredag 6 januari 2012

I- Svar på tal

Jag ber såå mycket om ursäkt! ( Hannah också!) Men det har vart så mycket nu i mitt liv, jag har inte bloggat alls och jag har vart i en dimma där jag inte haft 100% koll över mitt liv. Jag har kommit tillbaka igen och allt rullar på! Det KOMMER! Jag lovar er alla! Det kommer nog att bli en film med mycket bilder då det är svårt att filma stallet på så sätt att det nästan aldrig är tomt, det rör sig i stort sett alltid någon där. vi ska fixa det, om inte små-snuttar ihop klippta till en liten film.

Hoppas att det är okej, för att jag vill verkligen inte göra er besvikna och hoppas att ni har överseende med detta! :)

Ska ladda in filmer från idag nu så blir det lite övningsdags! :)

Kramar på er! Ina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här