lördag 28 januari 2012

H- Yes!

Äntligen mår min Nosen bra igen, han är inge halt och inte nå svullen. SUPER!
Men i alla fall i förrgår (torsdag) så kände jag igenom honom lite mycket skritt & trav inte så mycket galopp.
Sen igår hade jag hoppträning och det gick jätte bra, super nöjd över honom. Vi avslutade på 1meter
rätt upp stående hinder och 90cm på kombinations oxrar. Kommer lite bilder nedanför hur övningarna såg ut.

(inte världens bästa målare)
Den där övningen ovanför tyckte Noah var rätt konstig i början då han inte har så bra koll på alla benen.. Men efter ett tag gick det som en dans. Jag tyckte den var rätt så svar jag med eftersom han inte har koll på benen.

I den här övningen så gick det nästan bra hela tiden det enda som vart fel i bland var tempot, och vi kanske kom in för sakta eller så men det var bättre och bättre. Enkel men super bra träning!

Den här var enkel det var bara att ha bra tempo och komma in rätt.

Super häst!

/Hannah



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här