måndag 30 januari 2012

I- Blivande tävlingsoutfit :)

Jag ska som sagt förhoppningsvis komma ut på en hel del tävlingar under detta år så jag ska köpa mig lite nya tävlingskläder. Haha, kommer nog bara köpa Kavajen, byxorna och skjortan då mina ben växer massor nu så då känns det faktiskt lite onödigt att köpa stövlar för 4000.. Och hjälmen har jag ^^

Vill ni veta en sak om mig, som ni inte vet!? 
Jag tycker inte om att använda ridstrumpor. Jag tycker det är krångligt att få det slätt och fint. Haha, shit vad det låter kul när jag läser det, men det är sant! Haha. Men brukar lyxa till det de få gånger jag har tävlat och gjort en kraftansträngning och haft strumpor.

Riktigt random inlägg. Men så blir det ibland! :)

1 kommentar:

  1. Varför ska du ha kavaj när du bara tävlar lokalt? :)

    SvaraRadera

Komentera här