måndag 30 januari 2012

I- En av mina hemligheter..

.. Kommer inte längre vara en av mina hemligheter. För jag ska nu berätta en hemlighet för ER!

När jag är arg, ledsen, förbannad, deppig. Kort sagt; tonåring... Så skriver jag av mig jag skriver, svär och överdriver ofta. Jag har t.e.x. en hemlig blogg som jag skriver av mig på. 
Det är ett sjukt bra knep som jag rekommenderar starkt till alla er som känner att ni ibland har för mycket. Så har vi alla då och då. Ännu bättre är det att lyssna på typ, Melissa Horn eller någon (gärna svensk) artist som sjunger om livet. :D

Det är så jag gör för att hålla mig glad och positiv, även om jag kanske inte alltid är det så har detta hjälpt mig! :)
Jag och Bus i höstas. Foto: Hannah Samuelsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här