lördag 24 september 2011

I- Värdens bästa och underbara! ♥



Idag träningstävlade jag på ÄRK, Bus var faktiskt helt lagom pigg, inte för på och inte av. Heelt underbar, fick fyra fel i båda klasserna, hoppade 70 och 80 då jag inte hoppat bana på ett tag. I första klassen dummade han sig vid vågorna och tyckte att de var läskigare idag än alla gånger vi hoppat dem och vinglade rätt mycket på dem, lyckades trycka över honom och fick med oss översta våg-planket. I övrigt den rundan var han lite vinglig och kändes studsig men han har blivit så himla fin och underbar att sitta på!
Andra rundan, 80cm så var han superfin hela vägen, på långsidan då det var storhäst avstånd och skulle hålla in honom och komma på fem, så hoppade han super-stort när jag försökte hålla kvar honom ett språng till och fastnade i handen så vi fick ett nedslag, vart ett missförstånd bara och han skötte sig super den rundan i övrigt... Vi tar oss närmare toppen för varje gång vi tävlar och tränar.. Prins Bus, jag har tycke för dig jag!


Ska ladda in filmerna någon dag, och så ska vi filma stallet.. Jag kom på att man kanske kan göra en film genom att knäppa kort, eller vill ni ha en film... Jag kommer inte att prata på filmen vilket fall då min röst inte är fin på film... HAHAH ;)
Bus är bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här