tisdag 13 september 2011

H- nu var det ett tag sen.. igen ...

Hej, ja nu var det ett tag sedan jag skrev här men gör det nu eftersom jag har en och en halv timmes rast.
Så ska väl berätta vad jag och Noah har gjort dom senaste dagarna.. :)

Vi börjar från förra torsdagen.

torsdag: Noah fick stå om jag mins rätt han fick raspade tänder och nytt bett som är en anning större.
fredag: Hoppträning för Lotta hoppade en bana på 50cm vi tränade på avstånd och svänger, höjden är inte det som räknas.
lördag: Julia skrittade ut ca 45min.
Söndag: Jag hoppade igen haha, eftersom vi inte hoppade så super högt på Fredagen så var det ok.
Måndag: Julia red vanligt pass i ridhuset.
Tisdag (idag) : Vila.

Super häst gick super på träningen på fredagen gick väl sådär.

Ni får veta mer sen! :)


/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här