söndag 25 september 2011

H- Planerna gick inte så bra..

Ja igår skulle jag ju vart med Ina men det gick inte så red med Maria istället på Alli,
Red ca 30minuter tog det lugnt men idag ska jag rida länge på henne satt hon blir av med lite energi.
Och jag ska sjävlklart berätta om gårdagens runda gör det på ett annat inlägg.

Såhär såg väl träningen ut på Alli,
skrittade ca 10min på banan sen så trava jag fram henne lite lätt och sen gjorde jag skänkelvikningar och ökningar och förminskningar var roligt den där ponnyn har så jävla mycket att visa!
Hon gick i form rätt länge hon är duktig hon sen i slutet började hon kasta med huvudet och var jobbig för hon var trött så då travade jag av lite lätt och sen skrittade jag av på vägen  var roligt att rida henne hon lyssnade bra, kommer några bilder idag på henne jag ska nämlingen ha henne idag också skojskoj!
ha det bra! :-)

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här