onsdag 21 september 2011

H- Överraskningen!

Hej, igår skrev jag ju att jag skulle iväg men sa inte vart eller vad jag skulle hända right?

Jo så här är det.. Att för några dagar sen så frågade en tjej mig om jag ville komma och rida hennes överfina ponny, och jag vet vem hon är osv.. och jag sa såklart ja! och jag kom dit igår vid 6 och red en ponny som heter Alli Mc Beal och hon sa att hon inte hade så super tid ibland att ta hand om henne så jag fick testa och se om jag klarade henne och det gjorde jag hon var snäll fast PIGG, hon gillade att springa fort haha.. Jag red i ca 40min och sen skritta vi runt ängen 1 varv. Hon sa att jag fick ha henne nån dag ibland när inte hon hade tid så ska ta hand om henne nån gång ibland SUPER kul ska det bli det är roligt att förväxla lite bland hästar och så.
För hon ville bara ha en tjej som hjälpte henne inte fler så jag hjälper henne nu ibland super kuligt ! :-)

( pss. skryter inte tänkte bara att ni kanske vill veta vem hon är och så ) ( kan komma en text om hästen sen )





super vacker!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här