söndag 25 september 2011

H- Gårdagens runda.

Igår var det ju tränings tävling och jag hoppade 80cm.
Det var inomhus så var jätte trångt (dålig) och banan var inte så super där man red fram heller... så ja vart väl sisådär dålig uppvärmning,, men sen så skrittade jag innan jag skulle gå in på banan så han fick vila lite sen var det min tur jag gick in på banan och piska på han så han vart pig och det vart han!
Han var JÄTTE pigg han visste att det var tävling, Men sen första hindret vart jätte bra men andra rev han han lyfte inte på bakbenen, så rev fick 4fel sen så kom vi bra på tredje sen fjärde vart det helt fel så jag gjorde volt och kom igen och då vart det bra, sen var det kombination som inte ens var utmätt så var jätte långt avstånd men han tog 5galoppsprång skulle vara 4 typ men det kom vi jätte bra på femte och sen på sjätte kom vi också bra men sen på sjunde så hann han inte se den så då sprang han på sidan om den, men sen kom vi igen då gick det bra sen på åttan så gick det också bra, Gick väl sådär kunde ju gått dåligare... :-) nöjd endå för han var pigg ju och hoppa alla oxrar utan problem! :)

Glad över grabben (L)
världens bästa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här