tisdag 15 februari 2011

Iskallt!

Som alla borde märkt, så är det vinter på riktigt ute nu. 30 minus var det i morse och träningen vart inställd. Ska till Bus i morgon. Var hos Keaver idag. Han vilade också. Det är superkallt, han blev skodd idag och plus att han vart vaccinerad för tre dagar sen. Tre anledningar till vilan ;) Hans hov är "hopp klar" om man kan kalla det så. Han har haft någon bakterie i hoven, som börjar uppe vid kronranden och växer ner, och nu är det kanske, 2-3cm kvar. Men det tar inte skada att hoppa iallafall. Får se när vi premiärhoppar. Supersugen. Ska ev hyra Bus någon dag i veckan om det inte är lika kallt som det är nu. Inte så bra för lungerna deras att ridas intensivt. Annars ska jag väl promenera/skritta på båda guldpojkarna! :)

Jag har vart med lite kompisar nu på kvällen också. Men jag är sjukt trött. Så ska försöka sova ut för en gångs skull. På lördag har vi US årsmöte på ÄRK, (Läs mer här!) Tycker att alla ÄRK; are ska läsa på länken iallafall! :)

Nu ska jag kolla på Sommar i Sverige på tv3play.se


Dagens fråga!
Vad tycker DU om att titta på för program på tv´n? :)




Pssst. Carro.. Om du läser detta, SKA du vara kvar på KBS? Annars rensar jag ut dig. HAHA ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här