lördag 19 februari 2011

Hann inte berätta för dig nog hur mycket jag älskar dig!

Den tunga stenen i mitt hjärta lätta såå mycke om jag bara skulle kunna få träffa dig en sista gång! Jag saknar dig Kiara. Mer än allt annat på denna jord. Du betyder så himla mycket för mig. Och jag älskar dig..

Jag saknar dig, vart i stora världen finns du nu fina lilla ponny..
Fast i mina tankar som jag inte kommer ur. Fast i en fas i livet jag måste lära mig leva med.

Är det någon som vet vart du finns nu, Steinsrud Kiara. Ännu en fuxponny, med ett stort hjärta. Hoppas du tar väl hand om din lilla ryttare. 

Kommer inte kunna släppa dig, någonsin.. Kommer kämpa till den dag jag får träffa dig igen. Jag SKA träffa dig igen. <3 


Snart ett år sedan jag såg dig. <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här