söndag 20 februari 2011

Fullspäckat!

Dagens schema har vart FULLT!
Sov hos Jossan. vi hade mys! :) Sen åkte vi mot ÄRK men Jossan hoppade av hos sin ponny Thriller för hon skulle rida ner till ÄRK när jag skulle motionera Maja, men Thriller var varm i ena benet. "/
Jag red Maja iaf och Jaqcueline red sin ponny Daim som jag ska rida i morgon och fredag-lördag v.9. :) Riktigt söt ponny! ;) Sen var det US möte, det var innan jag red kom jag på. Haha...
Efter det var det styrelsemöte som jag skulle presentera våran nys styrelse i US. Så red jag Bus och sen åkte jag med Carina till Keaver och åt och fixade åt honom. Riktigt underbar dag med fullspäckat stall-schema.. Älskar´t! :)

HAHA.. Helt random bild på en lastbil.. Ifall ni ville se det menar jag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här