måndag 14 februari 2011

Halow

Hej! :)
Åkte till K direkt efter skolan så har inte hunnit blogga. Mockade och fixade mat, sen kom Alva och tog in hästarna så då borstade och drog bort päls med bästa furminator´n, så klippte Alva hans man :) Vart super fräscht :) Bild i morgon. Åkter till honom direkt efter skolan i morgon och mortionerar honom och sen tränar jag med Bus. :)  Ska planera hästveckan nu så jag har kolla på vad jag ska vara i veckan! ;D Ska även fråga om mamma kan filma några snuttar när jag rider, bara för kul.. Om ni skulle vilja se? :)


Hallåå! Jag tipsar starkt en furminator i ryktlådan! Ska filma eller ngt i morgon, så man verkligen ser med egna ögon hur mycket den tar! Sjukt bra! :D Sliter inte på pälsen som en ryktsten heller! Finns i alla olika storlekar, från kanin-häst. Har en i "storlek hund" men den är lagom stor, tror en större skulle bli klumpigt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här