söndag 6 februari 2011

4 häztar för dagen.

Vart hos favoritfuxarna och Maja idag. Red Maja och Keav. myste och pysslade med Bus.

Maja red jag lite i ridhuset. Kommer nog inte rida henne mer. Är ju som en jätte på henne. Stackarn ^^  gick med henne länge innan jag började rida så hon var så mycket uppvärmd som möjligt, travade och galopperade lite typ 5-10 min sen gick jag med henne, sen red jag Jacquelines ponny Daim som jag ska ta hand om vecka fredag och lördag vecka nio. Känndes bra. Jacqueline skrittade typ någon minut på Majs också. så fick hon en promenad i ridhuset med Jaq.

Hade US möte också, då kom det en tjej som pratade lite och så, sen så åkte jag till Keaver och fixade allt så skrittade barbacka i typ 5-10 min där det är upplyst. Mamma följde med, det gick hur bra som helst. Han tog det lugnt och fint. duktiga ponny. Han taktadete lite men var lugn annars. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här