tisdag 21 december 2010

Tråkigt

Idag har jag ingenting för mig ärligt talat. Det suger. Självklart ska både Pony & Kita ridas. Funderar på att göra det nu, eller om jag ska vänta tills Ina kommer ikväll /eftermiddag. Mockas ska det också göra. Hunden ska väl rastas igen om ett tag. Sen när jag & Ina är ska vi planeraaaa. Eller ja, vi är ju typ färdiga. Men nu ska det mest fixas & övertalas!  Så får vi hoppas att vi verkligen får & att det funkar! :D¨

Men jag vill va med någon nu! Olivia ska till stan & Ina skulle göra nåt annat (men vi skulle kanske träffas sen). Men jaja, jag lär väl ut & fixa hästarna och så.


Saknar sommaren.. <3

//C

1 kommentar:

  1. Örrö, sry att inte vi är idag, men läs mitt senaste inlägg så blir´t najs! ;) <3

    Om du vill assåååh ;D <3

    SvaraRadera

Komentera här