torsdag 16 december 2010

Ina

Hejsan!
Jag heter Ina Bergström, jag är 13 år och bor.. Hemma.. Jag och Carro har startat denna blogg för att skriva om allt mellan himmel och jord!
Carro och jag har känt varandra sen vi var übersmå och hon är bäst!
Jag "har" en häst som heter Bus, han ägs av Kurt Wennberg och står uppstallad på Älvkarleby RidKlubb. Bus hette Lill Prins Bus innan han blev omdöpt till Flying Buster, det för att hans syster Labolina heter Flying Labolina.
Bus är 5 år född 05, han har vart riden i ca 2 år kanske, och jag har ridit honom i ca ett halvår/år. Ingen kolla här! ;p Vi har tävlat några gånger på klubben och har vari iväg till GRS och gjort lokal debut, vann KM 2010. Haha, ja. Så långt har vi kommit än så länge.
Älskar min Prins Bus <3 




Jag har också en hund som heter Raiddokas Gubben, Pajero/Pajen.  Han är en Finsk Lapphund. Han är bäst och så, euhm ja.

Jag har en egen blogg också, Iniipini.blogspot.com heter den. Kolla gärna och hoppas att ni kommer följa oss! '

Ha det bäst! /Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här