måndag 27 december 2010

Igår & idag

Igår red jag både Pony & Kita. Kita gick ett konditionspass ganska långt. Provade ett nytt, starkare bett då hon är jättekrånglig i munnen just nu. Vet inte vf, men Kita, speciell som hon är, har hon alltid konstiga perioder ;) Hon gick iaf mkt bättre på detta bett.
    Pony red jag ner till en åker med & skrittade i djup snö. Travade & galopperade på vägen också.

Idag vilade Pony och Kita gick som Pony gjorde igår :)

Vi kan ju ta dagen också, nu när jag väl skriver. Vaknade hemma med Olivia. Åt frukost, kollade på första Beck filmen för idag. Stack ut och mockade & gav hästarna lunch. Medans dom åt skulle vi också äta, men det fanns bara köttbullar så vi satte oss och kollade på andra Beck filmen ist :P  Sen red vi. Jag red barbacka. Och sen åt vi middag hemma hos Olivia och kollade på 2 Beck-filmer till.   ;)  Vi har alltså under hela dagen sett 4 filmer. Igår kväll såg vi 2. Hahah, jag har fått Olivia att bli lika beroende av dom som jag ;D

//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här