torsdag 30 december 2010

Tävlingsresultat.

Hejsan alla!
Idag tävlade jag ju, och det gick väl okej. Han var suuperpigg Bus, han har vilat ett tag nu också så ja ^^ Han hade mycket pondus i galoppen, han kändes underbart pigg.
I första rundan, 70cm. Var han sjukt tittig på all publik och så, han vart sjukt stark och snabb så jag hann inte hålla honom i svängen så han slängde sig två gånger, helt mitt fel att jag inte hann hålla om honom. Men övriga rundan var helt okej.
I andra rundan, 80cm. Han var inte lika tittig men mer taggad. Fick ihop honom betydligt mer denna runda också, så han hoppade allt med ett nedslag för att jag tappade honom i svängen.

Men i helhet var det rätt bra. Känner en sån sjukt stor skillnad i ponnyn!
Markus filmade båda rundorna så jag ska fråga om han kan skicka dom så jag kan ladda upp dom här ;)

Kram kram! /I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här