torsdag 16 december 2010

Carro

Jag & Ina har startat denna bloggen tsm nu, så vi ska skriva lite om oss själva ;)

Jag heter iaf Caroline Wakander, eller aah, jag vet inte säkert om jag stavar med "w" eller "v"  xP  Kallas iaf Carro vanligt vis. Som person är jag ganska flummig (tror jag). Jag & Ina går i samma klass & hon är minst lika flummig, hahaha! Jag är 13 år (blir 14 i mars) & jag har hållt på med hästar sen jag var 6 år. Gick på ridskola då, sen har jag haft ett uppehåll & börjat igen- men slutade sen igen. Jag har två egna hästar.

Kita är en varmblodig travare som vi ägt i 6 år men jag har bara ridit henne i 2½ år. Hon är 11 nu. Det är henne jag rider mest på nu.

Pony är också en varmblodig travare. Vi har haft han i 7 år & jag har ridit lite grann hela tiden. Nu sista 2 åren har jag ridit han hela tiden i stort sett. (Jag hade inte lika mkt intresse för hästar för lite mer än 2 år sen, därför började jag rida båda två då). Han är 18 år, har inte ridit hela tiden på han då han har haft problem med ett framben.

Jag har också en hund, Harry. Vanligtvis hatar jag han, men ibland är han söt faktist ;D  det kommer inte vara så mkt fokus på han i bloggen.

Sen har jag en söt liten kittycät också, kommer nog inte skriva mkt om han heller :P  Sören heter han enligt mej iaf, men oftast säger jag Kittycat (fråga inte vf).



Nån bild på mej får ni nog inte just nu, har ingen bra, hehe :P



//Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här