söndag 5 februari 2012

Ina Bergström

Jag har idag bara random-bloggat.. Jag vet att ni gillar det. För ni är alla mina gosungar! :D

Hihi, jag har inte gjort någonting alls idag... Dator, promenerat hunden och sagt adjö till Asta som åkte mot sin hemstad.
Jag har no idea om vad jag ska skriva om dessa dagar, och jag har inte lagt in filmerna sedan Cissi träningen igår heller.  Ja, vad säger man..? Har lodat, kollat kläder, beställt kläder + en alldeles egen fluga som ska få bära min hals någon gång när jag känner för att vara fin! Jag har i mina tankar planerat en fin outfit.. (Den var fin i tankarna mina iallafall!!) Håller tummarna för att det ska vara minst lika fint in real life...

Detta inlägg är jag ledsen att ni har läst, och ja.. Jag vet att ni har läst detta när du nu läser detta... Hihihi...
Förlåt för att ni aldrig kommer vilja återvända till min och Hannahs fina blogg igen efter detta inlägg... För att det var så patetiskt retard.. Men jag tror att ni kan gilla min retard, epic, random, awesome, amasing sida också... Och för er som vill veta...: Jag lever mitt liv så underbart bra nu, jag är glad hela tiden, lyckorus för småsaker... Helt ärligt.. Tack alla människor!
Åhh, allt hade bara vart så mycket bättre om Asko och Keaver hade vart här..
Stickis saknar jag också, och alla pållar jag älskar...
Från mig, till er... PUSS och snälla, återvänd om några timmar och förhoppningsvis finns det ett inlägg med lite
mer vett att läsa! ;D

Au revoir! (Vilket betyder hejdå på franska)

1 kommentar:

Komentera här