måndag 20 februari 2012

I- Livet leker som vanligt :)

Igår hoppade Kin och Corren tre felfria.. 120 A:0 15:e placering. 130 A:0 A felfri första, felfri andra vilket resulterade en tredjeplacering. Så himla duktiga! Corren hoppade stort och fint lätt som en plätt på allt.. Vilken superhäst!

Idag så hade jag jobb, red Wijseer en liten stund och Nina som äntligen tagit bort gipset (!) red också.

Imorgon ska jag ha Caesar, Daim och träna Bus = underbar dag med fina hästar!

Jag har fullt fullt minne på telefonen, ska fixa ett USB minne så jag kan slänga in alla bilder och filmer på, jag vill inte ta bort allt för mycket från telefonen ifall att datorn skulle krascha, då skulle mitt liv gå lite under känner jag. :P

Kin & Corren sommar 2011 Foto: Ina B.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här