lördag 4 februari 2012

H- Cissi träningen.

Ja idag tränade jag för Cissi på Noah, vi gjorde mycket volt träning och att komma bra på hindret och blicken framåt och att ha ögonen på nästa hinder. Men ni får en video sen när vi rider fram och hoppar lite smått. Vart inte så högt men det är inte höjden som är viktig. Men jag tyckte att Noah jobbade på bra idag dock kanske han  skulle ha gått lite mer framåt men vi jobbar på det! Och sedan så vela han inte gå ner i form nåt alls idag... Så är det ibland, Men nu är det bara att tagga om till på Fredag då jag ska träna som vanligt för Lotta. Vi red i 1timme och 20minuter tror jag.. Men sånt behövs ju också ibland lååång träning är aldrig fel. Och Cissi rekommenderas att rida för grymt duktig tjej som vet vad hon håller på med, förklarar bra och tänker inte bara på höjden.




Ni ser nog inte så mycket hur jag ritat kortförklaring:
Gula: Rättuppstående, dom gråa som är före och bakom är bommar.
Gul & Blåa: Oxer.
Ljus röda: Oxer.
Mörk röda: Rättuppstående.


Hoppas ni fattade nu!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här