söndag 26 februari 2012

I- Finaste ponnyn i hela världen!

Jag känner mig som den lyckligaste flickan i världen. Få chansen att utbilda och utbildas tillsammans med Bus, som är världens finaste, guldiga ponny! Känner mig hur lyckligt lottad som helst. Tre år kvar av ponnytiden då jag kan tävla honom... Tre tävling och tränings-år jag kommer njuta av så mycket som jag bara kan!
Finns inget som gör mig lika lycklig som att flyga runt och utvecklas med denna fina ponny!

I fredags när jag hoppade för Kin, så fin har han aldrig vart på en hoppträning, någonsin!
Igår fick han en promenad med sällskap av Jacqui och Daim :)
Idag trimmade vi och han var piiigg i början..

Det går bra nu så...
Tänkte bara höra, Mange bjuder väl på häst..? ;)
-Absolut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här