måndag 3 oktober 2011

I- Såå mycket...

Jag har så mycket, egentligen inte så mkt häst hust nu men jag måste ha fokus på skolan nu också, rider Asko då och då, världens häftigaste häst, helt klart!
Stickan rider jag också, hade honom förövrigt mån-fre förra veckan då vi hade superkul tillsammans, underbara lilla häst!!
Så red jag Bus tre gånger förra veckan också, Tisdag på träningen, fredagen och i går. Ska hoppa KM, LC där och så ska jag vara med (hör och häpna) på Dressyr KM! HAHA, kommer bli så kaos kul, tyvärr kommer jag antagligen göra bort mig, och man får inte ha rakt bett, så de linjer som är tänkta att vara raka kommer bli slalom igenom ridhuset tyvärr då det är tredelat som gäller. :/ Men kul ska det bli!! Skulle inte tacka nej att ha med Asko också, väärldens bästa Akko!!

Sedan har vi även två vinnare på hjälm-tävlingen! 
Det är Hanna och Josefine! Som vet att det är en Charles Owen Leather. En brun-guld precis som min och Bus klädkod!! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här