torsdag 13 oktober 2011

I- Hej alla fina! :)

Haloj i stugan!! :D
Igår hade jag tre hästar, Stickan, Asko och Jacquelines ponny Daim. Stickan Longerade jag en stund i rudhuset, kunde även ha honom lös på en volt runt mig, fiina lilla hästen! Daim red jag lite på banan ute och trimmade lite granna i ca 25 min. Han är så härlig det lilla charmtrollet!! Asko red jag för första gången på vanligt tränsbett. Han var till en början och så rätt svår att få till arbete men på slutet så gick det såå bra...
Fina fina hästar.

Bus har även gjort illa sig, på magen, mot huvudet från sadelgjorden, så var det ett sår på 1-2 cm och ca en cm djupt, fiina killen. Gjorde rent med ljummet vatten och så på med blåspray... Lilla bästa fina ponny!! <3

---
Nu ska jag mot ÄRK och rida Stickan lite!  Filmer kommer sen! :) 

1 kommentar:

  1. absolut inge kul att läsa när ni aldrig skriver och det ända ni skriver är om dagarna bättre att ni tar paus och kommer sen när ni vill satsa!

    / Stina

    SvaraRadera

Komentera här