söndag 16 oktober 2011

I- Häst Är Bäst!



FILMERNA PÅ BUS OCH MIG SOM JAG HÖRT ATT NI EJ KAN SE! :) 
Säg till om ni har mer problem att se dem! :)


Lite KM- tjat...
Jag kommer bara att starta LC:1 i dressyren med alla tre. Bus, Stickan och Asko! (: Dressyren för både ponny
och häst kommer vara på lördagen. Jag kommer förlora så sjukt stort men ser det som en rolig grej bara. :) Startar KM på alla tre.

På lördagen kommer det vara hoppning, både ponny och häst. Kommer att starta en clear round med Bus innan KM som går i LC, och med Stickan startar jag en Clear round bara, 80 cm :)


Nej!
Jag tar inte KM på blodigt allvar, tycker bara det är sjukt kul att jag ska starta så många hästar, och jag har aldrig startat dressyr, vet att det kommer sluta i total jävla kaos men jag ser positivt på det, vad som än händer! :)

Sen den Femte November smäller det, då blir det lokalt på GRS, (vilket jag även också skrivit men...)
LD och LC. Andra tävlingen någonsin för oss utanför klubben. :) Fiiiina Bus, håller alla tummar jag har på att hans sår läker ihop innan tisdag, annars BARBACKA (?!) Fyfan va roligt det skulle vara ;) Nej men vi får se hur livet ställer sig inför allting, hoppas att ni inte tar detta inlägg allt för seriöst, jag känner att jag behöver spralla av mig, inte sprungit sen i tisdags, och det var Cope test, eller hur det nu stavas. Man springer 2 km så snabbt man kan.

I morgon har jag Jobb och sedan Stickan, får träffa finaste Asko också som vart borta hela helgen på meeting. Sen så ska jag ut och springa! LOVELY

Kramar, en trött Ina med överskottsenergi :)

1 kommentar:

Komentera här