lördag 8 oktober 2011

H- ingen tävling.

Hej, vart ingen tävling för Julias del idag banan där borta var inte ok.. så det hoppar vi men imorgon ska vi åka iväg till ett ställe med noah och testa sadlar. Och sen så idag ska jag rida Noah var en vecka sen!! <3

gårdagens träning på Silver:
Det var jätte kul att rida nån annan han hade bra flyt och han var snabb och hoppade bra inga vägringar och vi hoppade upp till 90cm :-) han hoppade super! <3
blir KM hoppning på han och 70cm innan, :D

/Hannah

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det är jag som rider Rainbow och om det är okej har jag några frågor. :)
    I vilket land bor du?
    Hur länge red du honom?
    Vad gjorde du med honom (barbacka, hoppning, dressyr, uteritt m.m.)?
    Svara helst i en kommentar på min blogg, annars min mejl; marvin98emma@hotmail.com
    /Emma

    SvaraRadera

Komentera här