söndag 29 juli 2012

Närmar sig

Nu är det inte jättelång tid kvar tills tävlingen!
Bus och Silver kom hem från betet idag, så ska ner och pussa och krama massor på dem nu snart sen ska jag och Asta hem till mig och ta det lugnt skulle jag tro, grilla och lite så.

Ja, jag har inte så mycket mer om dagen att säga.. Nästa vecka hyr jag Bus, blir nog en skrittur i skogen imorgon eller så skulle jag tro, ska lägga upp veckan lite mer noga senare och sen om två veckor börjar träningarna och de vanliga rutinerna är tillbaka.. Det är helt SJUKT att det redan är vecka 30, imorgon 31. 2012 börjar närma sig slutet och lika så börjar jorden undergång också att närma sig. ;)

Sköt om er, ha det så jättebra sålänge!
Foto: Ina Bergström






Det är första gången jag var ute men nya kameran, jag kan den inte än och jag har inge bra redigeringsprogram så bilderna är väldigt "B" men förhoppningsvis kommer kvalitén på dem att öka rejält snart. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här