torsdag 19 juli 2012

Men tjenare!

Var hemma från Stockholm i Karlholm typ en timme igår för att packa om väskan till Göteborg. Spontant sådär istället för att åka i morse.

Sov hela vägen från Enköping, var framme vid fem på morgonen, tog en zombie-walk med täcket och kuddarna och slog mig ner i sängen och somnade direkt. Idag har vi bara chillat och handlat lite grejer, planerna för morgondagen har jag ingen aning om just nu, shopping tror jag, sen ska vi hälsa på Liseberg, träffa på tremänningarna, deras barn och annan släkt.

Mina två favoritstäder på samma vecka! Niice!
Har inte vart i ett stall på snart fem dagar vilket känns lite tungt men senast igår fick jag uppdatering om att " Tyra och jag hitta din tjockis ponny på vår kvällspromenad ;)" från Siri, så han har det nog toppen mitt lilla hjärta! :)


Ha deet toppen alla så hörs vi!
073 325 14 51   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här