onsdag 1 januari 2014

2 0 1 4

Kommer 2014 att bli ett år fyllt med träning, tävling motgång och medgång? Ja det får jag hoppas!

Jag hoppas att året kommer fyllas med madsor av överraskningar och möjliheter och att herr D kommer att fortsätta sitt segertåg på vägen mot stjärnorna.


Nu efter vilan är han en tickande bomb med massor av energi, han är nu sex år gammal och klarr av att lägga energin på rätt saker, även om han helst vill bralla bananas och så. Vill sätta igång honom lite lagom nu, dock har han bara vilat i drygt två veckor men jag har all tid i världen känns det som. Idag var han så klockren, helt totalt brutalt jätterolig att rida! Massor av tryck i baken och känna mycket starkare. Han slänger inte iväg mig i övergångarna och tempoväxlingarna så jag är halvt av, han lyssnar på små, fina hjälper och känns helt underbar. Av egen erfarenhet tänler jag nu njuta så länge just det varar innan nästa utmaning/motgång kommer.

I vilket fall tänker jag njuta av detta år och ta muggen som drabbat DD med våld så mycket att den kommer att springa så långt bort som den bara kan. Strålrötan är så gott som väck, han har inte varit så gallig i benen och herregud, jag känner bara: 2014. Come at me bro.



Med alla förhoppningar jag har vill jag säga lite "peppar peppar ta i trä" för allt det kan gälla av det jag nu sagt. Så, nu kör vi folks!!!


Puss&Peace LoveU


Mamma fotade idag
1 Januari 2014




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här