onsdag 18 december 2013

Mugg

Blogga och Ina Bergström fungerar väl sådär må jag säga.


DD har vintervila, går i hagen, skrittas barbacka/ promeneras fram tills nyår ungefär då jag kommer tillbaka och tänkte sätta igång honom. Mugg har han också fått - helvetes jävla helvete. Vänster fram och bak...

Annars har jag det bra här på Highland med huvudvärk och uppstigning tidigt på morgonen då hästarna ska ut, är Sture-vakt då Julia är hemma i Norrland.. På fredag åker jag hemåt och blir hemma fram till nyår då vi bilar tillbaka ner till sydligare breddgrader. Ellen och Emmy kommer att vara Diamantvakt och kommer därmed att terroriseras utav mig med "Hur mår DD"-sms.. Hahaah.

Jag har redan planerat att få hem DD till nästa jullov, haha nästa år.. 2014 är så sjukt nära nu! 2013, vad är det för något liksom? Sommar 2014 nästa!

Chiaoo vänner, ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här