torsdag 21 juni 2012

Sista träningen.

På träningen i tisdags markerade Bus på hälta, kände det när jag redan när vi red fram att han inte var ren.. Sen när träningen började så kändes det värre. Han var inte halt men han markerade så jag bestämde mig för att inte träna honom. Istället fick jag ta Silver som jag inte ridit sen förra sommaren tror jag. Mycket trevlig ponny som jag gillar.

Som det ser ut nu så ska jag starta både Bus och Silver när det är en tävling hemma nu i augusti. Rider antagligen Silver någon gång i bland nu under sommarunderhållet då de inte går på bete. Kommer fortsätta rida Bus som jag gör förutom de tre veckorna han inte är på bete, vecka 31 har jag honom hela veckan och sedan därefter tre dagar i veckan.
Igår kollade vi honom tillsammans med personalen och då var han inte halt så det känns super. Världens finaste guldponny!! 

Guld och Silver, moaha kiing ju.

Liten kort film. Ha överseende med att det är första gången någonsin som jag 
Ballyhogan Silver
f.2004, e. Robin´s Silver ue. Abbeyleix Owen, skimmel



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här