tisdag 12 juni 2012

I- Bara för att hålla er lite uppdaterade!

För att vi kanske ar någon trogen läsare som kikar bloggen då och då även fast vi inte uppdaterar, så tänkte jag skriva ett litet inlägg! :)

Jag mår bra, livet rullar på och allt känns super förutom att jag har stora beslut att ta och lite så som gör livet lite extra tankefyllt. Tävling för mig och Bus är planerad i helgen, vi ska till Jäderfors (Gästrike SportRyttare) oc debutera både tävling på regional nivå samt LB vilket är 90cm för oss. Super taggad! Jag satsar på att få två rundor med bra känsla och att båda ska ha super kul! Förutom att Bus går ute och äter gräs och tjockar på sig så är han peppar peppar väldigt fin och fräsch! :)
Igår tog jag sommarlov och var på en liten avslutningsfest på kvällen och hade trevligt med fina underbara människor! :)

Foto Felicia Özturk - Maj 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Komentera här